Wysoka jakość
Szybka wysyłka
Bezpieczne zakupy
Producenci
Bestsellery
Smartwatch damski SAYBERG złoty na złotej bransolecie
Smartwatch damski SAYBERG złoty na złotej bransolecie

369,00 zł

Cena regularna: 399,00 zł

Najniższa cena: 379,00 zł
szt.
Smartwatch damski SAYBERG złoty na różowym pasku silikonowym
Smartwatch damski SAYBERG złoty na różowym pasku silikonowym

369,00 zł

Cena regularna: 399,00 zł

Najniższa cena: 379,00 zł
szt.
Smartwatch damski SAYBERG HK39 AMOLED
Smartwatch damski SAYBERG HK39 AMOLED

319,00 zł

Cena regularna: 349,00 zł

Najniższa cena: 299,00 zł
szt.
Najczęściej zadawane pytania 3

1. Czy do prawidłowej pracy smartwatcha potrzebny jest telefon?

Odpowiedź: Tak, w celu prawidłowej pracy smartwatcha potrzebny jest smartfon z systemem Android lub I-os.

 

2. Jak ustawić godzinę w smartwatchu?

Odpowiedź: Godzina w smartwatchu ustawia się samoczynnie po sparowaniu smartwatcha z telefonem. Należy pobrać aplikacje dedykowaną dla smartwatcha ze sklepu Play lub App Store, a następnie zainstalować ją na telefonie.

 

3. Czy aplikacja do smartwatcha jest darmowa?

Odpowiedź: Wszystkie smartwatche z naszej oferty posiadają darmową aplikacje, która zapewnia prawidłową pracę urządzenia. 

 

4. Czy smartwatch będzie dział z telefonem Samsung, Xiaomi,Huawei, iPhone ?

Odpowiedź: Tak, smartwatche współpracują ze wszystkim markami telefonów opartych na Androidzie i systemie I-os.

 

5. Czy w smartwatchu można pływać?

Odpowiedź: To czy smartwatch jest wodoodporny uzależnione jest od klasy wodoodporności. 

Smartwatcha o klasie wodoodporności IP68  można zanurzyć w zimnej wodzie na ok 30 min.  

Natomiast urządzenia o klasie IP67 są odporne na deszcz, mycie rąk. Nie można w nich chodzić do sauny oraz pływać.

 

6. Jak zmienić wygląd tarczy smartwatcha?

Odpowiedź: Większość smartwatchy ma opcję zmiany tarczy, zazwyczaj wystarczy przytrzymać palec na wyświetlaczu smartwatcha, żeby zmienić cyferblat. Niekiedy zmiany dokonuje się w opcji motywy lub w aplikacji dedykowanej dla smartwatcha.

 

7. Ile wytrzymuje bateria w smartwatchu?

Odpowiedź: Podobnie jak z telefonem, żywotność baterii uzależniona jest od stopnia wykorzystania smartwatcha. Im więcej używamy funkcji tym wytrzymałość baterii spada. Średnia żywotność baterii wynosi od 3 do 7 dni.  

8. Jak ładuje się smartwatcha?

Smartwatcha ładuje się zazwyczaj za pomocą specjalnego kabla magnetycznego z wyjściem na USB. Kabel można podpiąć np. do laptopa lub ładowarki od telefonu. W naszej ofercie kabel do ładowania smartwatcha jest każdorazowo dołączany do zakupionego smartwatcha. Niektóre modele, zazwyczaj opasek sportowych ładuje się bezpośrednio przez podłączenie do gniazda USB. W takich przypadkach kabel nie jest potrzebny.

9. O czym warto pamiętać po zakupie smartwatcha.

Po zakupie smartwatcha i rozpakowaniu paczki należy podłączyć smartwatcha do ładowania na minimum 3-4 godzin.Pierwsze naładowanie baterii do pełna jest bardzo istotne i wpływa na dalszą bezproblemową możliwość użytkowania.Jeżeli nie naładujemy baterii za pierwszym razem do pełna może dojść do nieodwracalnego uszkodzenia baterii urządzenia. Pamiętajmy zawsze po zakupie sprzętu ładujemy baterię do pełna !

10. Ile wynosi gwarancja?

Udzielamy gwarancji na wszystkie produkty na okres 12 miesięcy.

11. Smartwatch rozłącza się z telefonem. Co zrobić ?

Odpowiedź: Czasami po różnych aktualizacji oprogramowania smartwatcha lub telefonu może się zdarzyć się sytuacja w której pojawią się problemy z samoczynnym rozłączaniem się smartwatcha z telefonem. W takiej sytuacji można wykonać kilka kroków, które mogą naprawić ten problem.

Pomocne może być wykonanie resetu ustawień sieciowych z poziomu telefonu. Wchodzimy w telefonie w

Ustawienia > Zarządzanie ogólne > Resetowanie > Resetowanie ustawień sieciowych.

Ewentualnie jeżeli to nie pomoże prosimy włączyć lokalizacje w telefonie i transmisje danych oraz wyłączyć wifi w telefonie, a następnie sprawdzić czy problem się rozwiązał.

 

12. Co to jest pulsoksymetr ?


Pulsoksymetr to urządzenie służące do pomiaru natlenienia krwi czyli tzw. saturacji.
Na rynku dostępne są małe urządzenia medyczne zakładane na palec oraz urządzenie niemedyczne typu smartwatch, które dokonują pomiarów orientacyjnych.
W naszej ofercie znajdą Państwo kilka modeli wyposażonych w funkcje OKSYMETRU SPO2.

Męskie L7, L8, L13, L16, DT98
Damskie DT89, DT88 PRO, E78

Pamiętajmy, że prawidłowy poziom saturacji powinien wynosić 94-99%. Saturacja poniżej 94% to poziom zagrażający życiu i wymagający pilnej interwencji medycznej.
13. Problem z aplikacją Fundo.
 
Jeżeli nie możesz połączyć zegarka z aplikacją Fundo to warto spróbować usunąć urządzenie smartwatcha z ustawień bluetooth na telefonie. Następnie spróbować ponownie połączyć smartwatch poziomu aplikacji.
Jeżeli aplikacja Fundo nie działa mimo tych prób to warto spróbować wgrać inną aplikację. Polecamy wypróbować aplikację Mactive2 lub Tfit.
 

Komentarze do wpisu (3)

27 maja 2020

Dziękuję za te odpowiedzi, wiele się dowiedziałem, osobiście korzystam z FIT FW34 SILVER firmy Maxcomu, jestem zadowolony, ale teraz będa mógł z niego korzystać jeszcze lepiej.

14 grudnia 2020

Dostałam po kimś smart watch Jak chciałam u siebie w aplikacji po kodzie go zapisać to mam komunikat ze już u kogoś widnieje Czy wystarczy ze ta osoba od której go dostałam odinstaluje go ze swojej aplikacji ?

17 marca 2021

Kiedy podlaczyc smartwatch pod ładowarkie jak ile ma procent ?

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl